انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

سی و چهارمین نشست هیأت مدیره انجمن برگزار گردید

سی و چهارمین نشست هیأت مدیره انجمن روز دوشنبه 24تیر 98 از ساعت 9 الی 11 در محل انجمن برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن ، در این نشست مسائل گوناگونی از قبیل انتخابات نماینده انجمن در استانهای کرمان ، سیستان و یزد ، مشکلات حقوقی اعضای انجمن ، بازرسی خارج از نوبت متقاضیان ، خرید اعتباری مواداولیه پایپ گرید ، بازرسی رتبه بندی سال 98 ، نمایشگاه ایران پلاست و نامه های وارده ، مورد بحث و تبادل نظرقرارگرفت.

درابتدای این نشست  ، گزارشی در خصوص انتخابات نماینده انجمن در استانهای کرمان ، سیستان و یزد توسط مهندس کشتکاران دبیرکمیته استان ها ارائه گردید که طبق این گزارش در تاریخ 23 تیر98 با حضور 12 تن از اعضای انجمن در سه استان مذکور ، آقای کامبیز حزینی مدیرعامل شرکت آبیاری لوله رفسنجان با کسب 10 رأی به عنوان نماینده استان های کرمان ، سیستان و یزد و آقای علیرضا سربازپور مدیرعامل شرکت پارس حیات کویر با کسب 7 رأی به عنوان نماینده علی البدل ، انتخاب شدند.

در ادامه این نشست ، در خصوص مشکلات حقوقی برخی از اعضا ،مقرر گردید که مسایل مزبور به آقای کامبیز حزینی عضو کمیته بازرگانی و حقوقی انجمن ارجاع گردد.

همچنین با توجه به اعلام دفترتوسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی مبنی برامکان خرید اعتباری مواد پلی اتیلن پایپ گرید، مقرر گردید که این موضوع از طریق رسانه های رسمی انجمن رسیده و تا روز شنبه 29تیر98 مجموعه درخواست های اعضا جمع آوری گردد.

گفتنی است درخصوص بازرسی رتبه بندی سال 98 نیز در سی و چهارمین نشست هیأت مدیره انجمن مورد بحث وتبادل نظرقرار گرفت و جمع بندی این موضوع به نشست بعدی هیأت مدیره موکول گردید.

همچنین در خصوص سیزدهمین دوره نمایشگاه ایران پلاست مقرر گردید اعضای هیأت مدیره با حضور دراین رویداد پذیرای مراجعین و بازدیدکنندگان محترم باشند.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت