انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

نخستین سمینار تخصصی الفین‌ها

نخستین سمینار تخصصی الفین‌ها به میزبانی شرکت پلیمر آریاساسول برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن، امیرحسین بحرینی، مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول در گفت‌‎وگو با شانا افزود: نخستین سمینار تخصصی الفین‌ها به همت شرکت ملی صنایع پتروشیمی به مدت 2 روز از دوشنبه، 17 آبان ماه آغاز شده است.

 

وی از واحدهای الفین به عنوان قلب مجتمع‌های پتروشیمی یاد کرد که واحد اصلی تامین کننده خوراک سایر واحدهای پایین دست به شمار می آید.

 

مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول با اشاره به وجود 13 مجتمع دارنده الفین در کشور، نخستین سمینار تخصصی الفین‌ها را در تبادل اطلاعات و طرح و بررسی مشکلات موثر دانست.

 

بحرینی گفت: بیش از 20 سال از عمر اولین واحدهای الفینی کشور می‌گذرد، برگزاری این سمینار تخصصی هر چند دیرهنگام، اما کاملا موثر در تبادل نظر در راستای افزایش بهره وری و عملکرد واحدهای الفینی کشور دانست.

 

وی با اشاره به بهره برداری 25 واحد الفینی جدید طی پنج سال آینده در جهان، آنها را شامل   15 واحد الفینی اتان کراکر در امریکا و 10 واحد در آسیا دانست و افزود: ضرورت دارد افزون بر بررسی تکنولوژی‌های جدید و نوآوری‌های این واحدهای جدید نسبت به روزآمدی واحدهای موجود در کشور اقدام به موقع شود.

 

مجتمع پلیمر آریا ساسول دارای یک واحد یک میلیون تنی الفین گازی و 2 واحد ۳۰۰ هزار تنی پلی اتیلن سبک و سنگین است که بیش از  ۷۵ درصد محصولات آن به خارج از کشور صادر می‌شود.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت