انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

نقش پتروشیمی مهاباد در ارز آوری وافزایش تولیدات کشور + فیلم

نماینده ولی فقیه درآذربایجان غربی و امور اهل سنت استان بر ایجاد صنایع پایین دستی پتروشیمی در منطقه تأکید کرد

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکزمهاباد، پتروشیمی مهاباد امروز میزبان نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امور اهل سنت استان بود. مجتمعی که می تواند موجب رونق تولید در منطقه شود.

 

حجت الاسلام قریشی نماینده ولی فقیه درآذربایجان غربی و امور اهل سنت استان در این بازدید گفت: باید تلاش کنیم تا صنایع پایین دستی را در کنار این مجموعه ایجاد کنیم چون این امر موجب اشتغالزایی بیشتر و افزایش قیمت محصول تولید شده خواهد شد.

 

مدیر عامل پتروشیمی مهاباد هم اظهار کرد: نود درصد از محصولات تولید شده در این مجتمع به خارج از کشور صادر می شود که با ایجاد صنایع پایین دستی این آمار تغییرخواهد کرد و ما  امیدواریم بیشتر محصولات تولید شده را در داخل کشور استفاده کنیم.

 

مجیدی با بیان اینکه محصولات پتروشیمی مهاباد با تولید سالانه سیصد هزار تن پلی اتیلن و سی هزار تن بوتن یک  ظرفیت ویژه ای را برای ایجاد صنایع پایین دستی فراهم کرده افزود.

 

پتروشیمی مهاباد بزرگترین واحد صنعتی آذربایجان غربی و یکی از مهمترین واحدهای پتروشیمی کشور است.که ضمن کمک به صادرات و ارزآوری بیشتر می تواند زمینه توسعه صنایع پایین دستی در منطقه را فراهم کند.

 

رحیم زاده مدیر روابط عمومی مجتمع پتروشیمی مهابادنیز بیان کرد: این مجتمع با اعتباری بالغ بر دوازده هزار و پانصد میلیارد ریال به بهره برداری رسیده و درحال حاضر هم ششصد نفر به صورت مستقیم مشغول به فعالیت هستند.

 

 

 

Watch video!

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت