انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

واردات ماشین آلات و قطعات خطوط تولید تسهیل شد

مهلت ارائه اسناد حمل در خصوص حواله های ارزی واردات ماشین آلات، قطعات و تجهیزات خطوط تولیدی برای شرکت های تولیدی به مدت حداکثر ۱۸ ماه، افزایش یافت.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن و به نقل از مهر، علی وکیلی، سرپرست مرکز واردات و امور مناطق آزاد و ویژه، در بخشنامه ای به تمامی گمرکات اجرا یی، بخشنامه «افزایش مهلت ارائه اسناد حمل در خصوص حواله های ارزی واردات ماشین آلات، قطعات و تجهیزات خطوط تولیدی برای شرکت های تولیدی به مدت حداکثر ۱۸ ماه» را ابلاغ کرد.

در این بخشنامه آمده است: به پیوست تصویر نامه ۶۰/‏۵۴۸۷۱‬ مورخ ۲۲/‏۰۲/‏۹۸‬ مدیرکل محترم دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صنعت، معدن و تجارت منضم به نامه شماره ۹۸/‏۴۳۱۳۱‬ مورخ ۱۵/‏۰۲/‏۹۸‬ بانک مرکزی ج. ا. ا در خصوص افزایش مهلت ارائه اسناد حمل حواله های ارزی واردات «ماشین آلات، قطعات و تجهیزات خطوط تولیدی برای شرکت های تولیدی» به مدت حداکثر ۱۸ ماه از تاریخ حواله ارزی به شرط تایید دوره ساخت توسط معاونت امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت جهت اطلاع و اقدام لازم ارسال می گردد.

خواهشمند است دستور فرمایید پس از بررسی دقیق و انطباق با اسناد کالای وارده و با رعایت کامل مقررات اقدام معمول نمایند.


نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت