انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

پاویون ایران در سومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان عمان

دبیر ستاد برگزاری نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت ساختمان عمان، طی نامه ای به انجمن برای معرفی بازار کشور عمان، نماینده انجمن را دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن در این نامه آمده است:

با عنایت به روابط سیاسی و اقتصادی سطح بالای بین ایران و عمان، میزان مبادلات تجاری ایران با عمان در سال 1393 بالغ بر 400 میلیون دلار است که نسبت به سال 1392، بیش از 60 درصد رشد را نشان می دهد که قابل توجه است. دولت عمان جهت برنامه های توسعه خود نزدیک به 56 میلیارد دلار جهت پروژه های زیربنایی، زیرساخت و ساخت و ساز خود اختصاص داده است.

این کشور به عنوان یک کشور بی طرح و دارای امنیت کامل سیاسی و اقتصادی که بخش اعظم کالاهای خود را از کشورهای همجوار وارد نموده و دروازه ورود به آفریقاست، فرصت ویژه و استثنایی جهت پذیرش کالاهای ایرانی با توجه به هم مرز بودن با کشورمان را داراست.

لذا خواهشمند است نماینده آن مجموعه محترم در تاریخ 12 بهمن 1394 روز دوشنبه در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و تنظیم روابط سازمان توسعه تجارت واقع در نمایشگاه بین المللی جهت معرفی بازار، ظرفیت ها و پتانسیل های عمان حضور داشته باشید.

شماره تماس 77426062 و 77470204 برای کسب اطلاعات بیشتر اعلام شده است.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت