انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

پتروشیمی نوری در زمینه معیار مصرف انرژی پیشگام است

رئیس مجتمع پتروشیمی نوری گفت: این مجتمع پتروشیمی در زمینه معیار مصرف انرژی در کشور پیشگام است، افتخار مقام اولی در زمینه روابط عمومی در سطح وزارت نفت، تولید کننده استاندارد نمونه در استان و غیره در کارنامه این مجتمع است.

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن به نقل از شانا، مصطفی صانعی روز چهارشنبه (۲۶ آبان‎ماه) در آیین تجلیل از صادرکنندگان برتر استان بوشهر با بیان این که پتروشیمی نوری یکی از بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های مواد پتروشیمی آروماتیک در سطح جهان است، گفت: شرکت پتروشیمی نوری در سال ١٣٧٩ با ظرفیت چهار و نیم میلیون تن در سال، با کنسرسیومی متشکل از شرکت‌های ایرانی، فرانسوی، کره‌ای و ژاپنی تشکیل شد و پس از رسیدن به مرحله بهره‌برداری در سال ١٣٨۵ وارد مدار تولید شد.

 

وی افزود: صادرات این شرکت حدود ۶۵ درصد از محصولات تولیدی است که کشورهای آسیای دور، خاورمیانه و حاشیه خلیج فارس از مقاصد صادراتی محصولات این شرکت به شمار می آیند و حدود ٣۵ درصد از  محصولات برای مصارف داخلی، به شرکت‌های ایرانی فروخته می‌شود.

صانعی با بیان این که این شرکت نخستین تولیدکننده آروماتیک در ایران است، تصریح کرد: شرکت پتروشیمی نوری یکی از بزرگ‌ترین تولید کننده‌های آروماتیک در سطح جهان است و به‌عنوان نخستین تولید کننده آروماتیک از نظر حجمی در ایران  به شمار می آید که پس از ١٠ سال حضور در سرویس توانسته است در جایگاه نخست کشور قرار گیرد.

رئیس مجتمع پتروشیمی نوری عنوان کرد: این شرکت امسال پنجمین بار است که به عنوان صادرکننده نمونه در سطح استان انتخاب شده است و توانسته در میان ١٠٠ شرکت برتر جایگاه ١۶ را به دست آورد.

وی با بیان این که در زمینه معیار مصرف انرژی پیشگام هستیم، گفت: ما افزون بر این که در زمینه معیار مصرف انرژی در کشور پیشگام هستیم، افتخار مقام نخست در زمینه روابط عمومی در سطح وزارت نفت، تولید کننده استاندارد نمونه در استان و غیره در کارنامه خود داریم.

صانعی افزود: ما در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس قرار گرفتیم و به طور معمول تاسیس منطقه ویژه در همه کشورها به منظور تسهیل در حوزه صادرات است، زیرا صادرات کمک زیادی به کشور می‌کند.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت