انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست 19 الی 22 بهمن برگزار می شود

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست، با مجوز وزارت صمت و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نیز بهبود نسبی وضع کرونا و موافقت وزارت نفت و هماهنگی‌های انجام‌شده با مسؤلان شرکت سهامی نمایشگاه‌ها، از 19تا 22 بهمن‌ماه ۱۳۹۹ برگزار می‌شود.

اطلاعیه ستاد برگزاری :
به اطلاع متقاضیان مشارکت در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست می رساند با عنایت به حمایت ویژه دفتر رئیس جمهوری و وزیر صمت و موافقت رسمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با برپایی نمایشگاه های تخصصی ایران پلاست با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، و همچنین نظر به بهبود نسبی وضعیت کرونا و نیز با عنایت به موافقت وزارت نفت جهت برگزاری این رویداد نمایشگاهی در صنعت پتروشیمی، شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی، تاریخ 19 لغایت 22 بهمن ماه را به عنوان زمان برگزاری اعلام کرد.
برپایه این گزارش؛ شرکت هایی که فرآیند جانمایی و ثبت نام را تکمیل و نهایی نموده اند، برای تایید حضور در این نمایشگاه می توانند از طریق ستاد اجرایی با شماره تماس 44448216- 021 و 09032961515 پیگیری کنند.
همچنین، متقاضیان جدید حضور در نمایشگاه ایران پلاست نیز می توانند از طریق تماس با ستاد اجرایی، اقدام به ثبت نام کنند.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت