انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

دومین همایش ملی نوآوری در صنعت پلاستیک برگزارشد

دومین همایش ملی نوآوری در صنعت پلاستیک روزگذشته (30 دی ماه98)در مرکز همایش های سازمان مدیریت صنعتی از ساعت 9 الی 17:30 برگزار شد.

سعید ذکایی، دبیردومین همایش ملی نوآوری گفت: تلاش داریم بستر نوآوری را در صنعت پلاستیک آماده و نگاه فعالین این حوزه را متوجه پتانسیل شرکت های دانش بنیان کرده و میدان دید وسیع تری را در این صنعت شکل بدهیم.
به گفته نایب رئیس انجمن ملی پلیمر ایران، این همایش بستری را برای حضور سرمایه گذاران و فارغ التحصیلان حوزه پلیمر ایجاد خواهد کرد تا فضای امیدوارانه و روشنی را برای فعالیت در این عرصه داشته باشند.

صادقی نیارکی

صادقی نیارکی معاون امور صنایع وزارت صمت در دومین همایش نوآوری راهکارهای تولید نوآورانه محصولات پلاستیکی برشمرد و گفت ارتقای کارآمدی در سازو کارهای بازاری حاکم بر زنجیره تامین و تولید محصولات پلاستیکی، توسعه فضای محصولی در ترکیب تولیدات پتروشیمی، تکمیل طرح خای بالادستی تامین کننده خوراک صنایع پلاستیک، تحریک تقاضا و استفاده از ظرفیت بازارهای صادراتی و بهره مندی از شرکت های دانش بنیان از اصولی ترین راهکارهای تولید نوآورانه محصولات پلاستیکی هستند.

دکتر محمدرضا رضوی

محمدرضا رضوی رئیس اسبق موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی وزارت صمت در پنل همکاری صنایع بالادستی و تکمیلی در مسیر بین المللی سازی با عنوان ویژگی های نوآوری در منتخبی از شرکت های صنعت پلاستیک به سخنرانی پرداخت که در ادامه فایل های PDF و صوتی آن به سمع و نظر شما میرسد

متن PDF دکتررضوی

فایل صوتی دکتر رضوی

در ادامه این همایش میزگرد نقش بازیگران اکوسیستم صنعت پلاستیک در توسعه آن با حضور مهندس صحاف امین، رئیس هیات مدیره انجمن لوله و اتصالات پلی اتیلن، مهندس محتشمی پور معاون عملیات و نظارت بورس کالا، دکتر سعیدی مدیرعامل پتروشیمی جم، دکتر رضوی عضو هیات علمی دانشگاه علوم تحقیقات و مهندس ذکایی نایب رئیس انجمن ملی صنایع پلیمر ایران برگزار شد که فایل صوتی آن از طریق لینک ذیل قابل دریافت است.

میزگرد بازی بازیگران اکوسیستم صنعت پلاستیک

همچنین در بخش دوم و نوبت عصر این همایش ، مهندس علیرضا صحاف امین، رئیس کمیته استاندارد انجمن لوله و اتصالات پلی اتیلن در خصوص ضرورت اصلاح رویکرد، قوانین و استاندارد های کشور به منظور توسعه صنعت بازیافت پلاستیک به ایراد سخنرانی پرداخت که فایل PDF و فایل صوتی این سخنرانی از طریق لینک های ذیل قابل دریافت است.

فایل PDF ارائه مهندس علیرضا صحاف امین

فایل صوتی ارائه مهندس علیرضا صحاف امین

 

 

 

درادامه می توانید فایل های ارائه شده در این سمینار را از طریق لینک های ذیل دریافت نمایید

دکتر صادقی نیارکی

دکتر مهرانپور

دکتر ترکمان

دکتر باقری

دکتر احمدی

مهندس کریمی

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت